Електронний документообіг від E-COM

за 4 простих кроки

Заявка на підключення

Доступ до платформи

Сплата рахунку

Початок роботи

Надіслати замовлення на підключення

Сервіси

E-DOC

Простий сервіс з обміну первинними, правовими, фінансовими та іншими документами між партнерами з накладанням електронного цифрового підпису, а також подання звітів до контролюючих органів

TendEx

Онлайн майданчик для бізнесу, де провідні роздрібні мережі і постачальники проводять тендери, торги та аукціони в електронному форматі. Пришвидшіть проведення ваших тендерів онлайн

FactorEx

Сервіс електронного факторингу, який дозволить вам вести торговельну діяльність на умовах відтермінування платежу. Комплексне рішення для ефективної роботи фактора, постачальників та виробників

E-специфікація

Швидке узгодження цін на товар між постачальником і торгівельною мережею в електронному вигляді. Схема зміни закупівельних цін прозора і зрозуміла для обох сторін, завжди з достовірною та актуальною інформацією

DistribEx

Сервіс для автоматизації обміну інформацією між великими виробниками та їх дистриб'юторами. Повна і вичерпна інформація про замовлення, зручні фільтри, коригування даних та багато іншого

SignEx

Універсальне рішення для масового підписання е-документів електронним цифровим підписом у вашій обліковій системі. Протестуйте найшвидше і безпечне підписання в Україні

Портал Сертифікатів

Обмін і зберігання сертифікатами якості продукції в єдиному онлайн середовищі. Швидкий пошук, зручні фільтри, захист від втрати та зручний спільний доступ для всіх учасників

YouControl

Пошукова система з перевірки надійності ваших партнерів і контрагентів. Простий пошук по 20 реєстрів України. Всього за 1 хв. у вас є повне досьє про компанію та директора підприємства

EXITE-EVOLUTION

Електронна платформа для повноцінного обміну комерційними, фінансовими та юридично значущими документами між контрагентами

ReportEx

Звітність за нами - відпочинок за вами . Електронна звітність в усі контролюючі органи : ДФС, ГССУ, ПФУ. А також швидкий обмін податковими накладними та РКПН ,безпеку передачі даних, масова відправка документів, адміністрування ПДВ та багато іншого

ЕЦП

Електронний цифровий підпис дозволяє ідентифікувати підписувача та надати е-документу юридичну силу. ЕЦП видає акредитований центр сертифікації ключів. Зареєструйте свою ЕЦП прямо зараз.

Усі сервіси

Не знайшли універсальне рішення для вашого бізнесу, тоді зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

Галузеві рішення

Банки

Електронний факторинг, обмін юридичними документами, оптимізація витрат відіграють важливу роль для банківських установ

Роздрібна торгівля

Електронний документообіг у роздрібній торгівлі використовується давно. В Україні ми були одними з перших хто почав впровадження в 2006 р. і зараз ми готові поділитися своєю експертизою

Фармацевтика

Оформлення замовлень в аптечних мережах, оперативна робота з контрагентами, обмін первинними документами, все це є в наших рішеннях для фармацевтики

Телекомунікації

Дізнайтеся більше про прості рішення та переваги переходу на е-документообіг для телекомунікаційних компаній прямо зараз

Інформаційні технології

E-COM — це ІТ-компанія, яка чудово розуміє специфіку роботи і особливості ІТ-ринку, особливо коли мова заходить про швидкість роботи і оптимізацію витрат

Логістика

Сучасну логістику важко уявити без автоматизації ланцюга поставок, оперативного узгодження і обміну документами. Дізнайтеся про рішення для логістичної галузі

Виробництво

Управління фінансовими потоками, своєчасне відвантаження продукції, безпечна передача документів і звітності в державні органи для виробничих підприємств

Нерухомість

Пріоритет готовності у визначений термін завжди гостро стояв в сфері нерухомості і будівництва. Не менш важливу роль відіграє надійний канал обміну документів між партнерами. Дізнатися детальніше

Електронний документообіг від edi-провайдера E-CОМ

Що таке електронний документообіг

Неможливо заперечувати, що на заміну все менш популярної роботи з паперовими документами приходить електронний документообіг (ЕДО) — процес організації та функціонування електронних документів у межах бізнес-процесів, який включає в себе наступні пункти:

  • створення та оформлення цифрового документу;
  • надсилання, передача і отримання документу;
  • збереження та обробка отриманих даних;
  • використання даних у діяльності (інформування, затвердження, погодження, підписання тощо);
  • архівація (списання документу в архів);
  • знищення документу (за необхідності).

ЕДО та EDI (електронний обмін даними) дозволяють вирішувати наступні завдання:

  • підвищення ефективності управління різноманітними бізнес-процесами (завданнями, звітністю);
  • скорочення витрат на діловодство, економія місця за рахунок виключення паперових документів;
  • забезпечення надійного зберігання та зрозумілого обліку документів;
  • скорочення часу на обробку документів;
  • зменшення помилок під час оформлення та обміну документами.
  • Очевидно, що електронний документообіг в Україні має великі перспективи на майбутнє. Все більше керівників обирають для себе прийнятну EDI-систему електронного обміну даними з усіма її перевагами.

    До кого звернутись за впровадженням ЕДО

    Обираючи найпридатнішу технологію електронного документообігу, зверніться до досвідченого EDI-провайдера. Компанія E-COM готова надати зручні е-сервіси для впровадження у виробничих, фармацевтичних, торгівельних компаніях. Наші рішення ідеально підійдуть для всіх: як для оптимізації роботи у фінансовій галузі, логістичній, роздрібній торгівлі, телекомунікаційній, так і невеликих ФОП.

    У чому ще зручність ЕДО

    Надані нами системи обміну електронними даними забезпечують:

    • високу швидкість, зручність взаємодії між контрагентами;
    • до 70% скорочення часу на обробку документів;
    • до 80% зменшення витрат на витратні матеріали;
    • пришвидшення укладення угод вдвічі (швидкість підписання е-договору складає 1-2 хв. з двох сторін за допомогою ЕП);
    • можливість контролю виконання робіт з боку керівного складу;
    • просте налаштування сповіщень, повідомлень, можливість зміни параметрів використання системи;
    • хмарне зберігання інформації;
    • технічну підтримку роботи в режимі 24/7.

    Вартість і технічні особливості

    Щоб ЕДО повністю задовільняв потреби керівника і працівників компанії, обираючи найпридатнішу систему, варто визначити, які пріоритетні завдання вона має вирішувати. Обирайте функціонал, який задовільняє потреби компанії з перспективою подальшого росту, з можливістю зміни різноманітних налаштувань. Від ширини функціоналу та кількості документів може залежати підсумкова вартість послуг EDI-провайдера.

    Впровадження ЕДО відбувається у декілька етапів, для організації роботи достатньо надіслати заявку нашим спеціалістам і оплатити рахунок. Ми надамо доступ до EDI-платформи, і ви зможете розпочати роботу. Про всі тонкощі роботи системи, особливості налаштувань і переходу з паперового на електронний документообіг ви зможете уточнити у наших спеціалістів. Для надсилання заявки достатньо зазначити ім'я, e-mail та контактний номер телефону, і спеціалісти E-COM вийдуть з вами на зв'язок у найближчий час.

E-COM у цифрах

Відправлених електронних документів

Грн. зберегли нашим клієнтам на папері

Людей забезпечили киснем

Дерев зберегли від знищення

Новини

E-COM та Асоціація «Український Логістичний Альянс» об’єднали свої зусилля задля розвитку логістичної галузі

19.09.2017

15 вересня 2017 року компанія «Е-КОМ» та Асоціація «Український Логістичний Альянс» («УЛА») підписали Меморандум...

Читать далее...
356

Послуга для сплати палива через додаток в смартфоні вже стала доступною на АЗС «ОККО»

08.09.2017

Компанія «Е-КОМ» співпрацює не тільки з ритейлерами України, а також з банківським сектором, нерухомістю...

Читать далее...
590

Bad Boy від Good Wine

08.09.2017

Е-СОМ співпрацює з ритейлерами різних напрямків. Більше 11 років компанія активно допомагає автоматизувати роботу...

Читать далее...
599
Усі новини >

Статті

Електронний обмін ТТН від E-COM — оптимальне рішення для автоматизації логістичних процесів

21.09.2017
294

Оптимізуйте обмін сертифікатами якостями за допомогою сервісу «Портал Сертифікатів»

18.09.2017
367

Отримайте роз'яснення щодо юридичної сили електронних документів та архів законодавчих актів по е-документообігу

З нами працюють